آ
-
آموزش عالی
شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر نوآوری در دانشگاهها از نظر اعضای هیأت علمی (مورد مطالعه دانشگاه امیرکبیر) [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 317-358]
-
آیندهپژوهی اسلامی
سنت پژوهی: رویکردی نوین در آیندهپژوهی (نظام سنت رزق) [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 1-46]
ا
-
ابعاد تصویر ذهنی
تصویر دانشآموزان از محیط دانشگاهی؛ مطالعه تصویر دانشگاه امام صادق علیهالسلام از منظر داوطلبان ورود به این دانشگاه [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 271-316]
-
اثر منسانی
شناسایی الگوهای ذهنی مدیران پیرامون منسانی قومی در انتصابات سازمانی [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 183-214]
-
اجرای راهبرد.
عوامل کلیدی اجرای موفق سرمایهگذاری مشترک بینالمللی (موردمطالعه صنعت خودروسازی ایران) [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 713-742]
-
ارزیابی نوآوری
ارائه چارچوبی متوازن برای اندازهگیری و ارزیابی نوآوری در سازمانهای دفاعی [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 235-270]
-
استراتژی
ظرفیت استراتژی؛ چارچوبی برای سنجش موفقیت استراتژی [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 101-124]
-
استراتژیک
بررسی تأثیر پشیمانی استراتژیک بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی تجربه مدیران [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 779-810]
-
استفادهکنندگان اطلاعات
نقش هوش تجاری بر محدودیت کیفی اطلاعات مالی برای استفادهکنندگان [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 359-388]
-
اشتغال
تحلیل مضمون بیانات مقام معظم رهبری در خصوص تولید و اشتغال با تأکید بر سرمایه انسانی [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 47-80]
-
الینور استرم
طراحی نظام حکمرانی منابع مشترک مرتعی در جمهوری اسلامی ایران؛ کاربستی از رویکرد تحلیل نهادی [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 389-422]
-
انتصابات قومی و خویشاوندگرایی
شناسایی الگوهای ذهنی مدیران پیرامون منسانی قومی در انتصابات سازمانی [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 183-214]
-
اندازهگیری نوآوری
ارائه چارچوبی متوازن برای اندازهگیری و ارزیابی نوآوری در سازمانهای دفاعی [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 235-270]
ب
-
بازاریابی آیین
بررسی پذیرش تبلیغ دین در جامعه مذهبی با ابزار بازاریابی [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 81-100]
-
بازاریابی اسلام
بررسی پذیرش تبلیغ دین در جامعه مذهبی با ابزار بازاریابی [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 81-100]
-
بازاریابی دین
بررسی پذیرش تبلیغ دین در جامعه مذهبی با ابزار بازاریابی [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 81-100]
-
بازاریابی کلیسا
بررسی پذیرش تبلیغ دین در جامعه مذهبی با ابزار بازاریابی [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 81-100]
-
بازاریابی مسجد
بررسی پذیرش تبلیغ دین در جامعه مذهبی با ابزار بازاریابی [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 81-100]
-
بازاریابی هیأت
بررسی پذیرش تبلیغ دین در جامعه مذهبی با ابزار بازاریابی [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 81-100]
-
بازیگران خطمشی
شناسایی بازیگران غیررسمی تصویب خطمشی در ایران (مورد مطالعه مجلس شورای اسلامی ایران) [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 215-234]
-
برنامهریزی استراتژیک
ظرفیت استراتژی؛ چارچوبی برای سنجش موفقیت استراتژی [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 101-124]
-
برنامهریزی راهبردی
طراحی و تبیین مدل راهبرد باز (مورد مطالعه: صنعت بانکداری ایران) [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 743-778]
-
برند
بررسی جایگاه زبان فارسی در نامهای تجاری محصولات ایرانی تبلیغ شده در رسانه ملی [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 585-614]
-
بیانات مقام معظم رهبری آیتالله خامنهای
اصول حاکم بر مدیریت مالی شخصی (با تأکید بر بخش تخصیص) مبتنیبر بیانات مقام معظم رهبری [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 125-160]
پ
-
پارتیبازی
شناسایی الگوهای ذهنی مدیران پیرامون منسانی قومی در انتصابات سازمانی [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 183-214]
-
پشیمانی
بررسی تأثیر پشیمانی استراتژیک بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی تجربه مدیران [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 779-810]
ت
-
تبلیغ
بررسی پذیرش تبلیغ دین در جامعه مذهبی با ابزار بازاریابی [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 81-100]
-
تجربه مدیران
بررسی تأثیر پشیمانی استراتژیک بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی تجربه مدیران [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 779-810]
-
تحلیل مضمون
ارائه چارچوبی متوازن برای اندازهگیری و ارزیابی نوآوری در سازمانهای دفاعی [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 235-270]
-
تحلیل مضمون
تحلیل مضمون بیانات مقام معظم رهبری در خصوص تولید و اشتغال با تأکید بر سرمایه انسانی [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 47-80]
-
تحلیل نهادی
طراحی نظام حکمرانی منابع مشترک مرتعی در جمهوری اسلامی ایران؛ کاربستی از رویکرد تحلیل نهادی [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 389-422]
-
تصمیمگیری شهودی
ارتقای اثربخشی تصمیمگیری شهودی به کمک مدلسازی ریاضی آن [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 161-182]
-
تصویرسازمانی
تصویر دانشآموزان از محیط دانشگاهی؛ مطالعه تصویر دانشگاه امام صادق علیهالسلام از منظر داوطلبان ورود به این دانشگاه [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 271-316]
-
تصویر مؤسسات آموزشی
تصویر دانشآموزان از محیط دانشگاهی؛ مطالعه تصویر دانشگاه امام صادق علیهالسلام از منظر داوطلبان ورود به این دانشگاه [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 271-316]
-
تطبیقی
بررسی تطبیقی مبانی رفتار فردی از دیدگاه رفتارگرایی و علمالنفس فلسفی [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 423-458]
-
تولید
تحلیل مضمون بیانات مقام معظم رهبری در خصوص تولید و اشتغال با تأکید بر سرمایه انسانی [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 47-80]
-
تولید ملی
طراحی الگوی ارزیابی عمق ساخت داخل در صنعت خودرو ایران [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 679-702]
چ
-
چسبندگی
شناسایی و تبیین عوامل مؤثر بر چسبندگی روابط درون شبکههای کسبوکار [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 615-642]
ح
-
حق مالکیت
طراحی نظام حکمرانی منابع مشترک مرتعی در جمهوری اسلامی ایران؛ کاربستی از رویکرد تحلیل نهادی [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 389-422]
-
حکمرانی
طراحی نظام حکمرانی منابع مشترک مرتعی در جمهوری اسلامی ایران؛ کاربستی از رویکرد تحلیل نهادی [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 389-422]
خ
-
خرده سنت
سنت پژوهی: رویکردی نوین در آیندهپژوهی (نظام سنت رزق) [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 1-46]
-
خطمشی عمومی
شناسایی بازیگران غیررسمی تصویب خطمشی در ایران (مورد مطالعه مجلس شورای اسلامی ایران) [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 215-234]
-
خطمشیگذاری فرهنگی
الگوی مسألهشناسی برای خطمشیگذاری فرهنگی ـ اجتماعی در سازمانهای فرهنگی شهری (مطالعه تطبیقی سازمانهای فرهنگی شهرداریهای تهران، اصفهان و مشهد) [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 643-678]
-
خطمشیهای فرهنگی
الگوی مسألهشناسی برای خطمشیگذاری فرهنگی ـ اجتماعی در سازمانهای فرهنگی شهری (مطالعه تطبیقی سازمانهای فرهنگی شهرداریهای تهران، اصفهان و مشهد) [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 643-678]
د
-
دانشگاه
شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر نوآوری در دانشگاهها از نظر اعضای هیأت علمی (مورد مطالعه دانشگاه امیرکبیر) [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 317-358]
-
داوطلبان ورود به دانشگاه امام صادق علیهالسلام
تصویر دانشآموزان از محیط دانشگاهی؛ مطالعه تصویر دانشگاه امام صادق علیهالسلام از منظر داوطلبان ورود به این دانشگاه [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 271-316]
-
دولت
مسائل سیاستی سینمای ایران در دهه پنجم انقلاب اسلامی [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 553-584]
ر
-
راهبرد باز
طراحی و تبیین مدل راهبرد باز (مورد مطالعه: صنعت بانکداری ایران) [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 743-778]
-
رفتار
بررسی تطبیقی مبانی رفتار فردی از دیدگاه رفتارگرایی و علمالنفس فلسفی [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 423-458]
-
رفتار انحرافی
گونهشناسی کارمندان سمّی در سازمانهای دولتی [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 493-552]
-
رفتارگرایی
بررسی تطبیقی مبانی رفتار فردی از دیدگاه رفتارگرایی و علمالنفس فلسفی [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 423-458]
-
رفتارهای کاری نابهنجار
طراحی و تبیین مدل مدیریت بازدارندگی رفتارهای کاری نابهنجار [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 459-492]
-
روابط کسبوکاری
شناسایی و تبیین عوامل مؤثر بر چسبندگی روابط درون شبکههای کسبوکار [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 615-642]
-
روش سلسله مراتبی فازی
طراحی الگوی ارزیابی عمق ساخت داخل در صنعت خودرو ایران [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 679-702]
-
روش کیو
شناسایی الگوهای ذهنی مدیران پیرامون منسانی قومی در انتصابات سازمانی [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 183-214]
ز
-
زبان فارسی
بررسی جایگاه زبان فارسی در نامهای تجاری محصولات ایرانی تبلیغ شده در رسانه ملی [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 585-614]
س
-
سازمانهای دفاعی
ارائه چارچوبی متوازن برای اندازهگیری و ارزیابی نوآوری در سازمانهای دفاعی [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 235-270]
-
سازمانهای دولتی
گونهشناسی کارمندان سمّی در سازمانهای دولتی [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 493-552]
-
سازمانهای فرهنگی
الگوی مسألهشناسی برای خطمشیگذاری فرهنگی ـ اجتماعی در سازمانهای فرهنگی شهری (مطالعه تطبیقی سازمانهای فرهنگی شهرداریهای تهران، اصفهان و مشهد) [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 643-678]
-
سرمایه انسانی
تحلیل مضمون بیانات مقام معظم رهبری در خصوص تولید و اشتغال با تأکید بر سرمایه انسانی [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 47-80]
-
سرمایهگذاری مشترک بینالمللی
عوامل کلیدی اجرای موفق سرمایهگذاری مشترک بینالمللی (موردمطالعه صنعت خودروسازی ایران) [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 713-742]
-
سنت پژوهی
سنت پژوهی: رویکردی نوین در آیندهپژوهی (نظام سنت رزق) [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 1-46]
-
سنت رزق
سنت پژوهی: رویکردی نوین در آیندهپژوهی (نظام سنت رزق) [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 1-46]
-
سنجش استراتژی.
ظرفیت استراتژی؛ چارچوبی برای سنجش موفقیت استراتژی [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 101-124]
-
سنن الهی
سنت پژوهی: رویکردی نوین در آیندهپژوهی (نظام سنت رزق) [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 1-46]
-
سیاست فرهنگی
الگوی مسألهشناسی برای خطمشیگذاری فرهنگی ـ اجتماعی در سازمانهای فرهنگی شهری (مطالعه تطبیقی سازمانهای فرهنگی شهرداریهای تهران، اصفهان و مشهد) [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 643-678]
-
سیاستگذاری
مسائل سیاستی سینمای ایران در دهه پنجم انقلاب اسلامی [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 553-584]
-
سیاستهای ساخت داخل
طراحی الگوی ارزیابی عمق ساخت داخل در صنعت خودرو ایران [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 679-702]
ش
-
شبکههای کسبوکار
شناسایی و تبیین عوامل مؤثر بر چسبندگی روابط درون شبکههای کسبوکار [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 615-642]
-
شراکت راهبردی
عوامل کلیدی اجرای موفق سرمایهگذاری مشترک بینالمللی (موردمطالعه صنعت خودروسازی ایران) [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 713-742]
-
شهود
ارتقای اثربخشی تصمیمگیری شهودی به کمک مدلسازی ریاضی آن [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 161-182]
ص
-
صنعت بانکداری
طراحی و تبیین مدل راهبرد باز (مورد مطالعه: صنعت بانکداری ایران) [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 743-778]
-
صنعت خودرو
طراحی الگوی ارزیابی عمق ساخت داخل در صنعت خودرو ایران [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 679-702]
ظ
-
ظرفیت استراتژی
ظرفیت استراتژی؛ چارچوبی برای سنجش موفقیت استراتژی [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 101-124]
ع
-
علمالنفس
بررسی تطبیقی مبانی رفتار فردی از دیدگاه رفتارگرایی و علمالنفس فلسفی [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 423-458]
-
عمق ساخت داخل
طراحی الگوی ارزیابی عمق ساخت داخل در صنعت خودرو ایران [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 679-702]
-
عملکرد سازمانی
بررسی تأثیر پشیمانی استراتژیک بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی تجربه مدیران [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 779-810]
-
عوامل اجتماعی
طراحی و تبیین مدل مدیریت بازدارندگی رفتارهای کاری نابهنجار [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 459-492]
-
عوامل سازمانی
طراحی و تبیین مدل مدیریت بازدارندگی رفتارهای کاری نابهنجار [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 459-492]
-
عوامل فردی
طراحی و تبیین مدل مدیریت بازدارندگی رفتارهای کاری نابهنجار [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 459-492]
-
عوامل کلیدی موفقیت
عوامل کلیدی اجرای موفق سرمایهگذاری مشترک بینالمللی (موردمطالعه صنعت خودروسازی ایران) [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 713-742]
-
عوامل گروهی
طراحی و تبیین مدل مدیریت بازدارندگی رفتارهای کاری نابهنجار [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 459-492]
ف
-
فرایند خطمشیگذاری عمومی
شناسایی بازیگران غیررسمی تصویب خطمشی در ایران (مورد مطالعه مجلس شورای اسلامی ایران) [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 215-234]
-
فرهنگ و شهر
الگوی مسألهشناسی برای خطمشیگذاری فرهنگی ـ اجتماعی در سازمانهای فرهنگی شهری (مطالعه تطبیقی سازمانهای فرهنگی شهرداریهای تهران، اصفهان و مشهد) [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 643-678]
-
فیلم
مسائل سیاستی سینمای ایران در دهه پنجم انقلاب اسلامی [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 553-584]
ک
-
کارمندان سمّی
گونهشناسی کارمندان سمّی در سازمانهای دولتی [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 493-552]
گ
-
گونهشناسی
گونهشناسی کارمندان سمّی در سازمانهای دولتی [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 493-552]
م
-
مؤلفههای تصویر.
تصویر دانشآموزان از محیط دانشگاهی؛ مطالعه تصویر دانشگاه امام صادق علیهالسلام از منظر داوطلبان ورود به این دانشگاه [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 271-316]
-
مالی اسلامی
اصول حاکم بر مدیریت مالی شخصی (با تأکید بر بخش تخصیص) مبتنیبر بیانات مقام معظم رهبری [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 125-160]
-
مالی شخصی
اصول حاکم بر مدیریت مالی شخصی (با تأکید بر بخش تخصیص) مبتنیبر بیانات مقام معظم رهبری [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 125-160]
-
مبانی
بررسی تطبیقی مبانی رفتار فردی از دیدگاه رفتارگرایی و علمالنفس فلسفی [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 423-458]
-
مبانی رفتار فردی
بررسی تطبیقی مبانی رفتار فردی از دیدگاه رفتارگرایی و علمالنفس فلسفی [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 423-458]
-
محدودیت اطلاعات مالی
نقش هوش تجاری بر محدودیت کیفی اطلاعات مالی برای استفادهکنندگان [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 359-388]
-
محصولات ایرانی
بررسی جایگاه زبان فارسی در نامهای تجاری محصولات ایرانی تبلیغ شده در رسانه ملی [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 585-614]
-
مدلسازی ریاضی
ارتقای اثربخشی تصمیمگیری شهودی به کمک مدلسازی ریاضی آن [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 161-182]
-
مدلسازی ساختاری تفسیری
ارائه چارچوبی متوازن برای اندازهگیری و ارزیابی نوآوری در سازمانهای دفاعی [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 235-270]
-
مدیریت خویشتن
اصول حاکم بر مدیریت مالی شخصی (با تأکید بر بخش تخصیص) مبتنیبر بیانات مقام معظم رهبری [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 125-160]
-
مدیریت نوآوری
شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر نوآوری در دانشگاهها از نظر اعضای هیأت علمی (مورد مطالعه دانشگاه امیرکبیر) [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 317-358]
-
مردمسالاری.
شناسایی بازیگران غیررسمی تصویب خطمشی در ایران (مورد مطالعه مجلس شورای اسلامی ایران) [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 215-234]
-
مرور نظاممند
شناسایی و تبیین عوامل مؤثر بر چسبندگی روابط درون شبکههای کسبوکار [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 615-642]
-
مسألهشناسی
مسائل سیاستی سینمای ایران در دهه پنجم انقلاب اسلامی [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 553-584]
-
مسألهشناسی فرهنگی
الگوی مسألهشناسی برای خطمشیگذاری فرهنگی ـ اجتماعی در سازمانهای فرهنگی شهری (مطالعه تطبیقی سازمانهای فرهنگی شهرداریهای تهران، اصفهان و مشهد) [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 643-678]
-
مصباح یزدی
بررسی تطبیقی مبانی رفتار فردی از دیدگاه رفتارگرایی و علمالنفس فلسفی [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 423-458]
-
مقام معظم رهبری
تحلیل مضمون بیانات مقام معظم رهبری در خصوص تولید و اشتغال با تأکید بر سرمایه انسانی [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 47-80]
-
منابع مشترک
طراحی نظام حکمرانی منابع مشترک مرتعی در جمهوری اسلامی ایران؛ کاربستی از رویکرد تحلیل نهادی [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 389-422]
-
منسانی قومی
شناسایی الگوهای ذهنی مدیران پیرامون منسانی قومی در انتصابات سازمانی [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 183-214]
-
موفقیت استراتژی
ظرفیت استراتژی؛ چارچوبی برای سنجش موفقیت استراتژی [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 101-124]
ن
-
نام تجاری
بررسی جایگاه زبان فارسی در نامهای تجاری محصولات ایرانی تبلیغ شده در رسانه ملی [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 585-614]
-
نظام سیاسی
شناسایی بازیگران غیررسمی تصویب خطمشی در ایران (مورد مطالعه مجلس شورای اسلامی ایران) [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 215-234]
-
نظریه دادهبنیاد
طراحی و تبیین مدل راهبرد باز (مورد مطالعه: صنعت بانکداری ایران) [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 743-778]
-
نظریه دمپستر ـ شافر
ارتقای اثربخشی تصمیمگیری شهودی به کمک مدلسازی ریاضی آن [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 161-182]
-
نوآوری
شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر نوآوری در دانشگاهها از نظر اعضای هیأت علمی (مورد مطالعه دانشگاه امیرکبیر) [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 317-358]
-
نوآوری باز
طراحی و تبیین مدل راهبرد باز (مورد مطالعه: صنعت بانکداری ایران) [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 743-778]
-
نوآوری دانشگاهی
شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر نوآوری در دانشگاهها از نظر اعضای هیأت علمی (مورد مطالعه دانشگاه امیرکبیر) [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 317-358]
ه
-
هوش تجاری
نقش هوش تجاری بر محدودیت کیفی اطلاعات مالی برای استفادهکنندگان [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 359-388]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد